Hoe verwijder ik alle bestanden van mijn windows 10 pc?

Ik wil graag alle bestanden van mijn computer verwijderend, maar niet de windows. En dan heb ik dat al geprobeerd via Windows, naar fabrieksinstellingen, maar dan zegt hij dat ik pas ben geupgdraded naar Windows 10 en dat ik dan wordt teruggezet naar Windows 7. Ik zou graag op Windows 10 blijven maar voor de rest alle bestanden eraf willen. Weet iemand hoe dit mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
command prompt del *.*
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@freekfluweel en verwijdert dit niet mijn Windows files ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ligt er aan in welke directory je dit commando geeft, moet je dus niet doen waae je windows staat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De enige mogelijkheid is de mappen handmatig te verwijderen. Vergt veel tijd en niet alles wordt verwijderd er blijft altijd wat restjes achter, mijn advies: nieuwe Windows installatie je zal waarschijnlijk weer Windows 7 erop hebben. Upgrade naar Windows 10 uitvoeren en je hebt weer een schone Windows 10 erop! Succes!!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan binnen Win10 systeemherstel kiezen voor een nieuwe installatie van Win10 en tegelijk al je bestanden laten verwijderen. Het systeem verwijdert nu alle bestanden en installeert daarna opnieuw Win10. Enige nadeel is dat je dan niet meer terug kan naar Win7

Antwoorden (1)

De enige mogelijkheid is de mappen handmatig te verwijderen. Vergt veel tijd en niet alles wordt verwijderd er blijft altijd wat restjes achter, mijn advies: nieuwe Windows installatie je zal waarschijnlijk weer Windows 7 erop hebben. Upgrade naar Windows 10 uitvoeren en je hebt weer een schone Windows 10 erop!

Succes!!