Hoe krijg ik de volgende fout uit mijn laptop?

startmenu en cortana werken niet meer samen?

Mijn laptop wil niet meer opstarten. Dan krijg ik de volgende tekst te zien

Startmenu en cortana werken niet meer samen. De volgende keer dat U zich aanmeldt zal geprobeerd worden dit te herstellen.

En dat heb ik nu tig keer geprobeerd maar de boodschap blijft hetzelfde.

M a w ik kan dus helemaal niets. Ik heb al even gezocht via google maar geen duidelijk antwoord wat ik zelf nu kan doen gevonden.

Windows 10 probleem, dat weet ik wel.
Verder weet ik ook niet hoe ik in de veilige modus kan komen?

Bij voorbaat dank voor het meedenken en eventuele antwoorden

Toegevoegd na 1 dag:
Ik ben nu in ander scherm na f12 ingedrukt te houden. Durf hier niets te doen. Kan iemand me daar in helpen? Heb een foto gemaakt van scherm.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Windows ISO-dvd nederlanden, kies ZONDER "N" om MET WM Player te krijgen:

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

dan branden als ISO

https://cdburnerxp.se/en/download

laptop aanzetten en dvd erin doen, laptop uitzetten en weer aanzetten en dan opstarten vanuit de dvd-speler (is een F-toets)

Overigens werkt Cortana in het NLs niet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is niet gelukt met bovenstaand advies. Via ander info dan goeievraag laptop terug gezet naar Windows 8.1 via veilige modus opgestart en herstelmodus.