Is er een programma om de windows 98 computer te virtualiseren?

Dan wil ik hem in VMWare of Virtual box gaan draaien.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel mijn bestanden én het besturingssysteem in 1 virtual machine.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Bedoel je zoiets?
https://ravindrakatiyar.wordpress.com/2013/08/31/how-to-install-win-98-in-a-virtual-box/ https://www.youtube.com/watch?v=jRAQabqyQXQ
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, lees mijn toevoeging

Het beste antwoord

VMware biedt een gratis tool bekend als VMware vCenter Converter. Het kan zowel Windows als Linux fysieke machines in VMware virtuele machines te zetten. U kunt dan starten deze virtuele machines in gratis VMware Player VMware's, dus dit kan een volledig vrije oplossing zijn. Je zou ook kunnen opstarten het in VMware Workstation of VMware Fusion.

Download vCenter Converter van VMware en start het op de computer die u wilt omzetten in een virtuele machine. Klik op de "Convert machine" knop op de werkbalk en selecteer de huidige computer als de bron. Kies een VMware Workstation, VMware Player, of VMware Fusion virtuele machine als de bestemming en het configureren van de opties voor de virtuele machine.

Het hulpprogramma zal dan een virtuele machine van de huidige Windows-systeem, wijzigen zodat het goed zal opstarten in een virtuele machine programma. Sla die virtuele machine naar een externe harde schijf en start het op een andere computer.

Toegevoegd na 1 minuut:
De bron vermeld overigens ook nog meer opties. Ze is het dus zeker waard om ook nog te bekijken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt!