windows 10 app krijg ik niet?

ik heb op het internet alles gelezen hoe ik het krijg, maar ik krijg de app niet.
ik heb een legale versie van windows 8.1 en alle updates gedownload. alle scripts heb ik ook al meerdere malen uitgevoerd en laptop opnieuw opgestart maar zonder succes.

mijn specs zijn:
proccesor: i5-5200U
RAM: 8GB
videokaart: GeForce GTX 850
opslag: 500gb HDD, 435 gb beschikbaar
128gb SSD, 51 gb beschikbaar
windows versie: Windows 8.1 64bit

en prima internet.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik had het zelfde probleem, heel gemakkelijk opgelost door een Microsoft Support agent. Je moet even naar het configuratiescherm gaan, "systeem en beveiliging" aanklikken en dan "Windows update". Klik dan op "GeÏnstalleerde Updates" en zoek voor de update "KB3035583", verwijder deze, en ga terug naar het "Windows update" scherm. Nu zie je een waarschuwingsicoontje met daar onder, "Nu Updaten", klik daar op en je bent klaar.

Ik had alle manieren van Microsoft en hulpwebsites gedaan, niks werkte, en mijn hardware was hartstikke compatibel. Maar de update opnieuw installeren hoeft alleen als andere manieren niet werken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Lijkt me een zeer goede tip die ik zelf inderdaad nergens op internet tegengekomen ben!
Plus.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@SimonV Ik wist er zelf ook niet dat dat het probleem kon zijn, tot dat ik toch maar Microsoft Support erbij heb gehaald. Ik vind dat dit ook bij de hulpwebsites moet, helaas kon ik het inderdaad niet vinden.