windows7: hoe kan ik uitschakelen dat -als pc in slaapstand staat- updates automatisch worden geinstalleerd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Een geplande taak zoals Windows update kan de computer uit de slaapstand halen.
Open het menu Start en kies Alle programma's, Bureau-accessoires, Systeemwerkset, Taakplanner.
Het venster is opgebouwd uit drie onderdelen. Links vindt u de bibliotheek waarin alle taken zijn ondergebracht. In het midden vindt u de taken met eronder de details. Uiterst rechts ziet u het actievenster, waarmee de taken beheerd worden.
Zoek hier naar windows update taken en pas de tijd aan, of zet bij de optie dat deze taak de computer uit standby mag halen het vinkje uit.

Laat even weten of het is gelukt.