Mijn 2de beeldscherm doet het niet meer. Wie weet hoe je het kan fiksen ??

Ik deed vandaag een update MSI live update 6 en toen opeens deed mijn 2de beeldscherm het niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer een reboot of haal de stekkers er eens uit en stop ze er weer in. Stroom uit en aan en kijk dan nog eens.

Antwoorden (1)

Je kan proberen een systeemherstel uit te voeren, als het om een driver update gaat wil dit vaak helpen. Zie http://windows.microsoft.com/nl-be/windows7/products/features/system-restore voor meer informatie over het uitvoeren ervan in Windows 7.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik kan het niet herstellen.