na windows8.1 update is bluetooth op de samsung notebook verdwenen. Hoe kan ik deze weer aanzetten?

Na de gratis windows 8.1 update is mijn bluetooth van mijn samsung notebook totaal verdwenen. Heeft iemand raad of advies?

TnX!

Toegevoegd na 1 uur:
Als ik het model aan de onderkant goed lees dan is het model: NP350V5C.

TnX!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet op de website van je notebook de bleutooth drivers downloaden vermoed ik, maar je hebt het type er niet bij gezet dus kan ik het niet voor je opzoeken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier kun je het zelf bekijken en downloaden:
http://www.samsung.com/us/windows-8-pcs/update.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Download hier: http://www.samsung.com/hk_en/support/model/NP350V5C-S07HK
Het update driver pakket voor Windows 8.1 voor jouw notebook en installeer deze en volg de instructies dan moet het goed komen met de bleutooth.
Ik denk dat het er wel is, maar dat je niet weet waar het zit. Ga naar de app 'instellingen' en klik daar in het links in het menu op de eerste optie, uit mijn hoofd staat er iets van 'verbindingen' of zoiets op. Klik daarna in het veranderde menu (submenu) op de derde optie, bluetooth, en zet dit aan als het uit staat. Nu kun je vanaf hier verbinding maken met apparaten of vanuit een app waarvan je de inhoudt wilt delen in de charms-balk (vijf-delig menuutje als je je muis even rechtsboven of -onder houdt) op de knop delen drukken en daar voor bluetooth kiezen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Na wat googlen ben ik erachter gekomen dat dat eerste menuonderdeel in het Engels 'wireless' heet, dus als je de Nederlandse variant hebt is het waarschijnlijk iets in de trend van 'draadloos'.