Mijn scroll functie doet het niet meer, hoe kan ik hem weer aanzetten?

Ik heb talloze sites bekeken met hoe de scroll functie op een touchpad veranderd moet worden, maar als ik al die instructies volg (in het engels) dan komt het uit op device settings, maar die staan er bij mij niet? Mijn computer, HP, is best nieuw en in het begin had ik deze functie nog en ik weet nog dat ik op dit scherm (ongeveer) kwam. Maar het is nu onvindbaar. Heb ik perongeluk misschien iets verwijderd? Ik weet het niet, weet iemand hier raad mee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
40.8K

Antwoorden (1)

Ga in het configuratiescherm -> apparaten en printers, -> muis-> apparaatinstellingen -> instellingen en daar staat een hele ris dingen die je kunt instellen oa de scroll funtie

Toegevoegd na 1 minuut:
aanvulling configuratiescherm-> hardware-> apparaten en printers ..........

Toegevoegd na 20 uur:
Ga naar configuratiescherm->hardware->printers en andere apparaten->muis->apparaat instellingen->instellingen en daar kun je al je functies instellen Belangrijk: in het venster apparaatinstellingen kun je de touchpad aan/uitzetten, terugzetten in de standaard waarden en daar kun je ook naar instellingen (rechtsonder het plaatje) in dat venster kun je al je instellingen veranderen tabblad 1 vinger; meerdere vingers en geavanceerd
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan zie ik nog niet hoe ik mijn scroll moet veranderen.. :(