Mijn laptop beeldscherm is zwart, wat moet ik doen?

Vanochtend moest ik snel naar school en toen deed ik snel mijn laptop uit. Maar wat ik nu niet weet is of ik nou perongeluk op slaapstand heb gedrukt of op afsluiten. Stel het ligt aan de slaapstand hoe schakel ik dan slaapstand uit als mijn hele beeldscherm zwart is, het enige wat ik zie is een muis. En ik heb al een paar oplossingen gezien van haal je accu er uit en doe hem er weer in. Dan kan dus niet mijn accu is in mijn laptop gebouwd dus dat gaat een beetje lastig. Heeft iemand oplossingen? Ik heb mijn laptop nog niet zo heel lang. Ik deed hem net aan en het scherm bleef zwart ik zag alleen een muis maar de lampjes branden gewoon hoor. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je geprobeerd om de aan/uit knop heel lang invte drukken zodat hij uitgaat en dan kan je hem weer aan zetten

Het beste antwoord

In principe moet bij het open slaan van het scherm of het aanraken van een toets de laptop uit slaapstand gewekt worden. Dat schijnt niet te gebeuren, geheel uitschakelen door de aan/uit knop enkele seconden in te houden. Wacht 3 minuten en druk de knop weer in om te starten. Werkt dit niet haal de stroom van de laptop af door de stekker uit het stopcontact te halen, wacht 3 minuten en start de laptop op. Ik zie geen andere redenen waarom het scherm dan niet normaal zou functioneren. Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, ik zal het proberen.

Andere antwoorden (1)

Probeer hem een paar keer gewoon aan en uit te doen.

Probeer als je pc aan is control+alt+delete.

Ga terug naar de winkel.