Hoe downgrade je iOS 8 zonder itunes in os x 10.10?

Hoi,
Ik wil mijn iPad 3 WIFI downgraden naar iOS 6, maar omdat apple de ipsw bestanden niet meer signeert, kan dat niet met iTunes. Dus ben ik benieuwd of het ook kan zonder iTunes. Zo ja, hoe dan.
Alvast bedankt.
Bas

iPad 3 (WIFI met iOS 8.0.2)
mac OS X 10.10

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Helaas, het antwoord is 'nee'. Ik heb dit geprobeerd, want vond ios8 niet bepaald een vooruitgang, maar het kan niet. De vraag is ook eerder gesteld en ook daarop is geen antwoord gegeven hoe te downgraden.