veel dingen op de laptop functioneren niet meer kan de fabrieksinstellingen het oplossen?

hallo mijn laptop heeft opeens veel problemen. de webcam doet het niet het geluid doet het niet meer, het wil geen programma's installeren, internet explorer reageert niet meer. weet iemand wat er aan de hand is en of terugzetten naar fabrieksinstellingen kan helpen.

Toegevoegd na 4 minuten:
hallo mijn laptop heeft opeens veel problemen. de webcam doet het niet het geluid doet het niet meer, het wil geen programma's installeren, internet explorer reageert niet meer, en windows installer wil ook niet meer. weet iemand wat er aan de hand is en of terugzetten naar fabrieksinstellingen kan helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou moeten helpen als het probleem wat je hebt softwarematig is.

Antwoorden (2)

Windows opnieuw installeren zou wel helpen jah, maar bij het installeren moet je automatisch update aanvinken soms kan dat veel gedoe voorkomen,

Toegevoegd na 2 minuten:
En wat voor errors geeft hij btw ? en heb je ook gepropeerd om windows terug te draaien naar wanneer het wel werkte ?
dat was ik even vergeten te vragen
misschien hoef je het niet eens opnieuw te installeren ,
als je het toch gaat resetten vergeet dan niet een back up te maken van belangrijke documenten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb een systeemherstel geprobeerd maar dat lukte niet er komen geen errors voor behalve als je een programma installeert 0x00840154
Ik zou eerst eens controleren op malware. Kijk ook eens in je opstartlijst of daar niets staat dat daar weg mag. Als dat op ge schoont en Ok is en met je hardware is ook alles in orde kan een systeemherstel een laatste optie zijn alvorens inderdaad over te gaan op een cleane Windows. Dat doe je dan beter met een 'echte' verse installatie ipv terug naar de fabrieksinstellingrn terug te keren. Zo verlos je jezelf van de bloatware van de fabrikant. Je kan dan meteen de nieuwste drivers downloaden van diens website