Op een android tablet zie ik rechtsboven alle processen die bezig zijn , hoe kan ik deze naar de achtergrond krijgen zodat het scherm weer schoon is ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij een aantal tablets en telefoons is het zo dat als je van boven naar beneden veegt, je een overzichtje met meldingen krijgt. Daar direct boven zit een vinkje "wissen" en daarmee verwijder je de meldingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
eshynl
9 jaar geleden
Dit is het menu 'Ontwikkelaars opties' op te lossen.
Er is daar een optie die processen weergeeft op het scherm.
Die optie stond waarschijnlijk aangevinkt.