Ik heb nog een toshiba satellite A100 met Windows XP en is Windows Vista capabel. Kan ik hierop ook Windows 7 laten draaien?

Is dit wel nog de moeite?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, toshiba satellite A100 kan met windows 7 draaien.
De meest laptops die met vista draaien
Kunnen ook met windows 7 draaien. Maar ik zou je adviseren om windows 7 32 bits te installeren als jouw ram geheugen lager is dan 4GB.
want 32 -bit versies van Windows gebruiken minder geheugen.

Antwoorden (2)

Ja, toshiba satellite A100 kan met windows 7 draaien.
De meest laptops die met vista draaien
Kunnen ook met windows 7 draaien.

Maar ik zou je adviseren om windows 7 32 bits te installeren als jouw ram geheugen lager is dan 4GB.
want 32 -bit versies van Windows gebruiken minder geheugen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aanvulling op NUUR:

Voor het installeren van een 64-bits-versie van Windows 7 heb jr een CPU nodig waarop een 64-bits versie van Windows kan worden uitgevoerd. De voordelen van het gebruik van een 64-bits besturingssysteem zijn het duidelijkst wanneer je een grote hoeveelheid RAM-geheugen (Random Access Memory) op uw computer hebt geïnstalleerd, meestal 4 GB RAM of meer. Omdat een
64-bits besturingssysteem grote hoeveelheden geheugen efficiënter kan verwerken dan een 32-bits besturingssysteem, kan in dergelijke gevallen de reactietijd van een 64-bits systeem korter zijn wanneer verschillende programma's tegelijkertijd worden uitgevoerd en er regelmatig tussen deze programma's wordt geschakeld
Bronnen: