Wat betekent ipad sync?

Ik heb en ipad en ik kan de ipqd synchroniseren.Maar wat gebeurt er als ik mijn ipad synchroniseren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dat heeft alleen effect als jij ook andere apparaten van Apple hebt. Dan kan je daarmee zorgen dat gegevens die je op de iPad bijwerkt zo ook komen te staan op je iPhone en je iMac.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Okij,zeer bedankt

Antwoorden (1)

Wanneer je je iPad wil gebruiken om bijvoorbeeld foto's op te kijken van je vakantie of om je favoriete muziek te luisteren moet je al deze bestanden er wel op zetten. Dat kan door je iPad te verbinden met je Windows PC of Mac. In iTunes zet je alle bestanden die je op je iPad wilt hebben. Wanneer je alles uiteindelijk wilt overzetten, synchroniseer je de boel dus.

Wat Amadea bedoelt met meerdere apparaten is dat je je iPad ook kunt synchroniseren tussen verschillende Apple apparaten. Wanneer je bijvoorbeeld ook een iPhone zou hebben en hier een foto zou maken met de camera, zou door middel van synchroniseren de foto ook op je iPad kunnen verschijnen.