Als ik op de Wii gameconsole het spel "Smurfs Dance Paty" wil opstarten krijg ik de melding voor een update?Wat moet ik doen?

De Wii gameconsole is software matische omgebouwd

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Normaal gesproken is het verstandig updates te laden.

De update kan ervoor zorgen dat de softwarematige aanpassingen worden geblokkeerd en illegaal gedownloade spellen niet meer werken. Maar ik ga er vanuit dat je geen illegale handelingen uitvoert op je wii.