Hoe kan je offline werken op je laptop zonder msn?

Ik wil mijn laptop gebruiken zonder internet te gebruiken en me beperken tot tekstverwerking zonder MSN.
Maar als ik mijn agenda opstart dan krijg ik als fout internet niet beschikbaar. Ik heb wel een msn-account aangemaakt.

In hoeverre is het mogelijk om los van dat ms-account toch de laptop te gebruiken?

Toegevoegd na 25 minuten:
Mijn agenda kan ik op mijn tablet wel gebruiken zonder dat deze geladen is.
Ik heb het gebruik voorlopig beperkt tot die agenda, camera e.d.

Toegevoegd na 44 minuten:
Op de tablet dan, maar daar heb ik nog geen account aangemaakt. Op de tablet is het aanmaken van een bruikbare account niet gelukt.

Toegevoegd na 5 dagen:
Ik heb geen interesse voor chatprogramma of andere sites zoals twitter etc.

Daar ben ik ook wel eens getriggerd om het aan te klikken. Gevolg is dan dat er een account wordt aangemaakt die ik dan alleen nog moet activeren. Maar o de een of andere manier is dan dat account niet meer bruikbaar.
Is niet erg, want het is geen blijvend gekozen account.

Toegevoegd na 5 dagen:
Ik sluit deze vraag, omdat er meerdere instellingen zijn gekozen en het besturingssysteem waarschijnlijk meer informatie geeft en dan zoiets als BIOS (een laagje dieper.)
Dus..... verder terug naar basics en de werking van de onderliggende lagen.
Dan kan ik iets gerichter kijken wat dat installatieprogramma heeft gekozen.
Ook bij de configuratie kan ik dan meteen bij de instellingen aanpassen wat ik ongewenst vind. En anders een ander mail-adres aanvragen wegens vervuiling door MS.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je wilt blijkbaar je online agenda offline gebruiken, dat kan niet. Hiervoor moet je internetverbinding hebben. Het tekstverwerken kan met iedere tekstverwerker en daarvoor hoef je niet on line te zijn. Dit staat echter volledig los van het gebruik van msn. MSN is niet meer dan een (verouderd) chatprogramma.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij bedoel je met msn je ms account. Aangezien je updates e.d. niet nodig hebt als je offline werkt hoef je je ook daar geen zorgen over te maken.

De oplossing is dus (en ook voor online werk zou ik dit eigenlijk aanraden!) om over te stappen naar een lokaal account. Klik dus die optie aan in het configuratiescherm.