waarom kan ik mijn galaxy s3 niet rooten??

ik heb via Odin3 mijn galaxy s3 geroot aleen kan ik met bijvoorbeeld de app root explorer nogsteeds geen bestanden wijzigen.
ik wil namelijk het sluitergeluid uitzetten van de camera, ik heb op internet gezien dat je dat kan doen door het bestand ''Shutter.ogg'' te wijzigen naar ''Shutter.ogg.bak'' . als ik dit probeer zegt de app: ''operation failed''
en als ik root checker opstart zegt hij dat mijn telefoon niet is geroot.
ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik vind het namelijk heel erg vervelend dat je telkens dat sluitergeluid (ook in stille stand) hoort.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat sluitergeluid is juist voor de privacy van mensen, dus juist voordelig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je je mediageluid uitzet hoor je het ook niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja maar ik wil het toch weghebben omdat het gewoon een irritante blokkade is en het op alle andere telefoons ook gewoon mogelijk is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Samsung heeft dit geblokkeerd en het is dus niet mogelijk om het uit te zetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jeroen, ik heb zelf een Samsung s3 en ik krijg hem wel gewoon uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
welke android versie heb je dan? @maarten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Android versie 4.3
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb ook 4.3 maar kan mijn geluid niet uitzetten, ik snap niet wat er nu anders is... @maarten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet je zeker dat je je media geluid uit hebt staan? Dus eerst volume knop hoger/lager dan tandwieltje en dan media helemaal uit vegen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb alle 4 de balkjes volledig uitstaan maar alsnog speelt het geluid zich voluit af @maarten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is dan erg raar. Ik heb deze S3 niet geroot (sommige andere wel). En bij mij speelt er zeker geen geluid af, net nog gecontroleerd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb op internet gezien dat het een soort update van samsung was voor privacy, ook staan er veel verhalen over rooten enzo, aleen alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb heeft geen resultaat. het geluid blijft ...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan hem wel voor je rooten mijn galaxy s3 is geroot
Maar er is een kan dat als je een telefoon root dat je hem sloopt dat moet ik er wel bij zeggen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zie hier: https://www.youtube.com/watch?v=yuBuD9aL12o

Antwoorden (2)

Je moet je telefoon in de goede instellingen hebben staan. Ook kun je het best rooten door in je mobiel te kijken en niet via een programma. Misschien helpen de linkjes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
download unlockroot van www.unlockroot.com en download de gratis (die kan je 1 x gebruiken.

1. telefoon in debugging (usb foutoplossing)
2.aan computer
3.click op ''ROOT''
4.select je telefoon
5. gaat voor de rest vanzelf