Hoe kan ik voorkomen dat mijn speaker een harde plop doet?

Ik heb een DJ set met een Devine Artis 12 A erop aangesloten, nu is het zo als ik de computer opstart dat de speaker PLOP doet. Hoe kan ik dit voorkomen zonder het geluid van de speaker uittezetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

alle geluidsknoppen op minimum zetten.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit snap ik maar ik wil juist niet de hele tijd achter de speaker kruipen.
niko
9 jaar geleden
dan zou je met niet actieve speakers moeten werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niko, Bij passieve speakers is het ook als je de computer aanzet doet die speaker ook plop.
niko
9 jaar geleden
klopt ,maar je vroeg hoe je een "harde"plop kon voorkomen.een beetje plop blijft hier dus ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat weet ik maar mijn doelstelling is: ZONDER HET GELUID VAN DE SPEAKER UITZETTEN!
niko
9 jaar geleden
gaat m.i. dus niet lukken.hoop voor jou dat je wel nog een oplossing vindt.wil het dan graag ook weten .succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit dacht ik al dan maar op de oude manier.