hoe moet ik mijn laptop volledig resetten zonder admin rechten?

ik wil mijn laptop volledig resetten, ik heb geen cd of zo iets. heb al geprobeerd om via het cmd enzo mijn wachtwoord te achtehalen. maar alles is verborgen. ik heb windows xp profesional.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
12.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer het wachtwoord te herstellen met OphCrack.

Het beste antwoord

Met behulp van de originelen installatie cd kan je het wachtwoord van je admin herstellen/veranderen. Aangezien je zegt dat je deze niet meer hebt kan je het beste windows overnieuw installeren. Natuurlijk zijn er wel manieren om het wachtwoord te "hacken" maar ik schat zo in dat jou kennis op het gebied van ICT daarvoor te laag is. (no offense)

Toegevoegd na 2 minuten:
Aangezien je toch zegt dat het uiteindelijk om resetten draait kan je hem gewoon overnieuw installeren ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (2)

Admin rechten zou je dacht ik gewoon moeten hebben via je normale wachtwoord van je computer, deze weet je natuurlijk wel. In het geval van niet, voer je niks in en klik je op verder (of wat er ook maar staat).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Opstarten vanaf een ander medium (USB, cd, floppy) en dan je harde schijf wissen en opnieuw beginnen