Hoe doe ik dode iconen op mijn bureaublad weg?

Ik had allemaal fotos op bureaublad staan voor filmpje en toen kon ik de fotos niet meer openen en kon ik ze ook niet in de prullenbak werpen er stond dat het item niet meer kan vinden en niet meer in een schijf zit. ok goed.Maar hoe doe ik die iconen weg? Bedankt.

Toegevoegd na 1 dag:
rechter muisknop of delete gaat niet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Linkermuisklik erop en druk op toets Delete.
Of rechtermuisklik erop en kies "Verwijderen".
SimonV
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Hopelijk werkt dit: Ga naar Start -> Alle Programma’s -> Bureau-accessoires
Rechterklik op “Opdrachtprompt”
Kies Snelkoppeling -> Geavanceerd
Vink “Als administrator uitvoeren” aan Ga dan weer naar Start -> Alle Programma’s -> Bureau-accessoires
Klik “Opdrachtprompt”
Type CD\Users\Public\Desktop [Enter]
Type DIR/p [Enter]
Dan zie je onder meer namen van je foto-iconen
Type DEL + de naam van je foto-icoon [Enter]
SimonV
9 jaar geleden
Als je niets zag:
Ga weer naar Start -> Alle Programma’s -> Bureau-accessoires
Klik “Opdrachtprompt”
Type CD\Users\[je inlognaam]\Desktop [Enter]
Type DIR/p [Enter]
Dan zie je onder meer hopelijk de namen van je foto-iconen
Type DEL + de naam van je foto-icoon [Enter] Je bent niet de enige met dit probleem, er worden op internet allerlei verschillende oplossingen gegeven.
Zoals de pc opnieuw opstarten, of de cache legen met een programma Ccleaner.