ik twijfel aan de fx 8350 en de i 5 4670k welke is beter voor rendering?

ze hebben niet zo groot verschil dat ik weet en ik wil beetje op me budget letten maar heeft het een groot verschil ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik heb zelf een FX 8350 en die speelt met 60 FPS op BF4 op Ultra Setting, met een GTX 760 2048MB, ligt eraan welke grapische kaart, Build-in? Of PcIE ?? Als het build is zou ik gaan voor een i5
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De AMD FX-8350 heeft veel meer rekenkracht, maar over het algemeen Intel processors toch van wat hogere kwaliteit, en gaan ze langer mee. Als je alleen kijkt naar de rekenkracht kun je beter gaan voor de AMD processor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In dit segment levert intel de beste prijs-prestatieverhouding. Dus is de keuze voor die intel snel gemaakt. Waarom trouwens niet de i5 4670 ipv de 4670k?

De apu's van amd moeten het vooral hebben van de gpu's hierin. De apu's uit het budgetsegment bieden dan ook een betere prijs/prestatie-verhouding dan intel.

Bij alle andere cpu's/apu's zit intel echter onafstotelijk op de troon.

Dus als je de keuze hebt tussen een amd-cpu en een intel-apu buiten dit budgetsegment. Dan is de enige logische keuze die voor intel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het om renderen gaat raad ik je de i7 aan :)