Wat betekend error code 0x0?

Hallo, ik heb een probleem met mijn laptop in mij vorige vraag staat meer uitleg:http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/besturingssystemen/laptop-wilt-normaal-opstarten.506551 Hij start nu weer op maar dan krijg ik steeds error code 0x0. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (2)

Ik zou belangrijke bestanden back-uppen en een complete herinstallatie uitvoeren.
(f8 wanneer aan het opstarten)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt en hoe doe je je bestanden back-uppen.
Error code 0x0 betekent eigenlijk; opnieuw opstarten, meestal als je opnieuw opstart krijg je de zelfde error code dus dat kun je proberen maar heeft weinig kans( heb je waarschijnlijk ook al gedaan). Deze error code komt in de meeste gevallen van het upgraden van Windows (X) naar >hoger, omdat hij dan alle eventuele fouten in je Windows meeneemt met de upgrade. Wat DanDano ook zegt, een complete nieuwe/schone installatie uitvoeren. Eventueel een backup maken door je belangrijkste bestanden op een usb-stick/Harde schijf te zetten of als je er niet veel hebt op bijv sky-drive.

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt en hoe zet je de bestanden op een schijf als hij niet mee opstart?