Waar kun je de microsoft update vinden op windows 8?

Ik wil een microsoft update doen op mijn wondows 8 maar kan dit niet vinden. Waar staat dit??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Open Windows Update door vanaf de rechterrand van het scherm te vegen (of met een muis de hoek rechtsonder op het scherm aan te wijzen en de muisaanwijzer naar boven te bewegen) en achtereenvolgens op Instellingen, Pc-instellingen wijzigen en Bijwerken en herstellen te tikken of klikken.

Je kunt daar ook de updates automatisch aan zetten, dan hoef je niets handmatig te doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
druk op de windows toets, typ control of als je NL hebt, configuratie
open controlpanel/configuratiescherm door op het nu getoonde icoon te klikken
verander de view naar large icons
en onderaan vind je windows update
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook meteen 'Windows Update' gaan typen, hoef je eerst ook niet naar het configuratiescherm ;)