Nee, want jouw pc heeft maar 512 mb ram , terwijl de 32 bit versie van windows 7 1GB nodig heeft en de 64 bit 2 GB nodig heeft
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als ik het werk geheugen verhoog, is het dan misschien wel mogelijk?
capthavoc
10 jaar geleden
je kan denk ik hier max 3 gig in kwijt
ik zeg nee het is de moeite niet waard. om er windows 7 op te zetten
ook omdat je processor eigenlijk te traag is en die kan je niet vervangen. Je kan dan beter een of andere linux (ubuntu) o.i.d op zetten dan kan nog wel.
Als je daarboven op nog iets meer geheugen ervoor kan vinden.
is het zeker te doen.
Vaak is juist dat oudere geheugen wel wat duurder dus vaak ben je aangewezen op 2 dehands geheugen bankjes omdat ze niet meer gemaakt worden dat zal de prijs op drijven vrees ik. Het is juist nu de tijd om te investeren in een goeie laptop.
denk ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel voor jullie reactie.
Het is niet voor mijzelf maar voor mijn buurvrouw, dus ik weet ook niet of zij geld heeft voor een andere laptop, Ik ga t haar doorgeven en dan is het aan haar. Nogmaals bedankt!