Waarom staat er beperkte toegang bij mijn laptop?

Als ik wil in internetten staat er geen verbinding dasrna probeer ik probleem oplossen dat lukt niet
Dan staat er beperkte toegang

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Heb je telenet? Want dan moet je gewoon op telenet homespot drukken. Werkt meestal wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik niet
Ik denk dat ik een driver mis
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan weet ik het niet. Sorry.
Je kan even proberen om het netwerk te vergeten/verwijderen en dan weer opnieuw verbinding maken. Anders kan je ook je modem fabrieksinstellingen herstellen, 1 van die 2 moet sowieso werken, anders lis de kans inderdaad groot dat het in je netwerkkaart zit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan ik niet beter een herstel doen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb je nog wel andere apparaten die zijn verbonden met de wifi?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja telefoons en ipad
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
okee dan zit het sowieso in de laptop, misschien even windows toets+R, voor uitvoeren, dan ncpa.cpl en even de eigenschappen van de WLAN adapter nakijken, internetprotocol versie 4, en dan kijken of IP en DNS handmatig of automatisch staat ingevuld. Kan ook even op het tabblad geavanceerd de drivers bijwerken?
Het kan ook te maken hebben dat je op een netwerk zit waar je eerst op moet inloggen.
Wat je kan proberen is gewoon naar een site proberen te gaan via je browser. Bijvoorbeeld www.nu.nl
Als je op een netwerk zit waar je moet inloggen, wordt je eerst doorgeklikt naar de loginpagina.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat is het niet.
Ik mis een stuurprogamma weet je toevallig hoe ik het terug moet zetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je pas geleden nog wel werkend internet had, kan je proberen systeemherstel te doen en dan een datum in het verleden te kiezen waarop je nog wel werkend internet had.
Ga naar startmenu > bureau associaties > systeemwerkset > systeemherstel en volg de aanwijzingen op het scherm.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lukt niet
de volgende problemen kunnen de oorzaak zijn:

1. je hebt geen "administrator" rechten dit kan je verhelpen door in configuratiescherm ---> gebruiksaccount en ouderlijk toezicht ---> gebruiksaccounts en daar staat of je administrator bent zoniet maar je bent de enige die de computer gebruikt, check dan op virussen die kunnen meestal de rechten hebben veranderd

2. je zit op een netwerk waar je moet inloggen ga naar een random site en log in

3. je netwerk is kapot bij dit probleem contacteer je internet server ding (ziggo, upc ofzo wat je ook hebt)