Hoe kan ik mijn windows 8.1 mail laten werken?

Ik heb al meer dan een jaar een Windows 8(.1) laptop die het altijd prima deed, maar deze dagen doen de applicaties die met mijn mail te maken hebben het opeens niet. Mijn Mail, Personen, Skype en Agenda doen het niet. Maar opeens kan ik ook niet mijn Foto's, en Video's applicatie niet openen. Ik heb ze verwijderd, en ik ging ze weer installeren (de mail applicatie die inclusief de agenda en 'personen' applicaties erbij had). Maar er stond dat dat een fout had. Nu doet mijn 'Store' het opeens ook niet vanwege een serverprobleem. Kortom, bijna niks werkt nog wat te maken had met mijn mail! Ik heb deze laptop voor school, dus het is wel belangrijk dat hij het doet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik kan zo vanop een afstand niet meteen zeggen wat het probleem is. Maar als er verschillende dingen niet meer gaan raad ik aan om eens een PC Cleaner aan het werk te zetten.

Heb je je laptop al laten scannen door antivirus programma? (vb. AVG, Avast, ...)
Heb je je laptop al laten scannen door een Anti-Malware programma? (vb. Anti-Malwarebytes)
Heb je een pc cleaner staan en daarmee reeds register schoongemaakt ed.? (vb. CCleaner, maar ook de freeware van Wise werkt goed)

Daarna, als er dus heel wat schoongemaakt is op je laptop, zou ik opnieuw de gewenste programma's proberen installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt! Sorry voor mijn late reactie, had je antwoord niet gezien :)