Als ik Wubi verwijder gaat de Windows boot loader dan ook weg?

Als ik Wubi via het Windows configuratiescherm verwijder gaat dan de Windows boot loader ook weg en start mijn Windows 8 dan weer gewoon op zoals eerst zonder Windows boot loader en voor dat ik Wubi installeerde?

Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik neem aan van wel. In ieder geval kon ik een via WUBI geïnstalleerde Ubuntu moeiteloos uit m'n W7 verwijderen. Dat startte daarna weer gewoon op, zonder dual-boot.
Op een laptop heb ik inmiddels het verwante Mint geïnstalleerd; dat vond ik veel plezieriger werken. (Lijkt in bediening erg op XP.)