Welke toetsencombinatie om windows vista weer in fabrieksinstelling te krijgen?

heb een oude laptop gekregen met een heleboel rommel erop, Wil deze "schoon"hebben. Heb er geen cd rom bij. Maar dacht dat deze een herstel partitie heeft/had voor de fabrieksinstellingen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Er bestaat geen sneltoets voor, maar het kan wel op een andere manier.
http://windows.microsoft.com/nl-be/windows-8/restore-refresh-reset-pc
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De vraag gaat over windows vista, niet over windows 8
De sneltoets voor die herstelomgeving is afhankelijk van fabrikant tot fabrikant.

De standaard keuzeopties voor windows daar is de sneltoets F8 voor maar ik weet niet of je veel in de WinRE-omgeving zal kunnen doen voor wat jij wil.

Zoek daarom gewoon een vista OEM-cd met de bitversie van die laptop en gebruik de key onderaan de laptop. Dan ben je zo klaar.