is de Imac een homogeen of heterogeen product?

is de Imac een homogeen of heterogeen product? Graag met uitleg.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dit een huiswerkvraag? Hoe bedoel je homogeen of heterogeen in dit geval?

Antwoorden (1)

De Imac is een heterogeen product.
Heterogene producten zijn goederen die volgens de consument verschillen dus niet identiek zijn. Homogene goederen daarentegen zijn goederen die in de ogen van de consument identiek zijn en dus het zelfde zijn. Voorbeelden van homogene goederen zijn bijvoorbeeld komkommers etc, in de ogen van de consument zijn alle komkommers het zelfde. Van de Imac bestaat er maar één!