Klopt het dat de systeemherstel van Asus laptop in het Engels is?

Ik wil een systeemherstel uitvoeren op mijn Asus laptop (r051bx). Als ik op F9 klik moet ik daarna een taal kiezen. Nederlands staat daar niet bij terwijl de laptop nu wel in het Nederlands is. Is de taal die je daar kiest alleen voor het systeemherstel of betekent dat dat de hele laptop dan in het Engels wordt (als je voor Engels kiest)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Blijft NL

Ik adviseer geen systeemherstel maar herinstallatie, succes!