waarom zoomt mijn tweede scherm in?

Ik ben overgestapt van Windows 7 naar windows 8. Wat me opvalt is dat opeens mijn tweede beeldscherm is uitvergroot of iets dergelijks. Ik snap er niets van. heb de drives ook al geupdated.
Als ik nu internet van mijn linker naar mijn rechter scherm sleep word de inhoud uitvergroot. dit geld voor alle programma's.

Met Windows 7 is het altijd goed gegaan.

Mijn linkerscherm is een Pavilion 23xi (thuderbolt - vga)
Mijn rechter scherm is een 40 inch samsung led tv. (hdmi)
Computer Mac mini 2013
driver hd4000

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
imruben
10 jaar geleden
Staan beide beeldschermen op de maximale en/of aanbevolen resolutie ingesteld?

Antwoorden (1)

het kan zijn dat je een van de beeldschermen op een andere resolutie heb staan. dit kan je aanpassen door bij het bureaublad op de rechtermuisknop te drukken en dan op schermresolutie te klikken.