Installeer de Google-Chrome-browser op je PC. Je kunt dan elke pagina direct vertalen.
Groet, Henk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok dank je wel.Zal dat wel eens proberen.
Groetjes Katia
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb google chrome geinstalleerd.Maar hoe kan ik daarmee mijn mail's vertalen ?De internet pagina's ok.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem me niet kwalijk. Ik dacht dat je Internet-pagina's wilde vertalen.
Groet, Henk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dag Katia,
Bij de meeste Internetproviders kun je ook je mail lezen in de browser. Ik heb dat zelf eens uitgeprobeerd en het blijkt dat je dan die pagina ook kunt vertalen.
Zoek maar eens op Google met "Webmail UPC" voor de webmail van UPC.
Groet, Henk.