ik wil diverse progr verwijderen maar ik zie iedere keer u bent nietemachtigd wie dan wel?

diverse keren getracht om administrator te worden maar het lukt niet

Toegevoegd na 2 uur:
ik heb vista home primium

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

U moet een Administrator account hebben om sommige programma's te verwijderen, vooral als die programma's iets aan het systeem hebben veranderd waardoor ze als ze verwijderd worden wel het normale moeten terugzetten. U kunt aan de eigenaar van de PC vragen of die ze wil verwijderen, indien u dit zelf bent is het eerste aangemaakte account standaard Administrator.