ik heb een productcode van windows 8 maar bij de setup (online gedownload) will hij het niet doen wat nu???

ik heb een windows 8 product code maar geen cd en ik de heb setup online gedownload maar hij zegt dat hij geen verbinding kan maken wat is dit wat moet ik er aan doen (heb het op 2 laptops geprobeerd)

Toegevoegd na 1 dag:
nu zegt hij dat windows 8 niet kan geinstalleerd worden in mijn regio

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wou als ik jou was toch de cd aanschaffen als it niet werkt zou ik er eens mee naar de computerwinkel gaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en hoeveel kost dat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ziet er naar uit dat je de verkeerde (taal) versie hebt gedownload

Antwoorden (1)

Microsoft bellen zij kunnen je zo een nieuwe code geven of jou code weer werkend maken.
( als je de software legaal hebt gedownload natuurlijk)