hoe kan ik skype downloaden op windows 8 ?

Hoi, ik heb een probleempje.
Ik heb een windows 8 pc, maar ik vond het besturingssysteem niet fijn. Toen heb ik een programmaatje gedownload waardoor ik een startknop kreeg.

Ik wou de app skype aan mijn bureaublad toevoegen door m ernaar toe te slepen, toen ik dat deed kreeg ik een snelkoppeling op mijn bureaublad, maar dan alleen een snelkoppeling, als ik op het icoontje drukte dan gebeurde er niks.

Toen heb ik het icoontje verwijdert, en toen kon ik skype helemaal niet meer vinden. Niet als ik tussen mijn apps kijk, niet als ik het bestand zoek in mijn bestanden, op geen een manier. Dus ik dacht, ik download de app opnieuw. Nou blijkt dit niet te kunnen omdat ik de app al schijn te hebben.

Lang verhaal, heeft iemand hier verstand van en zou diegene zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen?
bij voorbaat dank

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Dit probleem had ik ook, dan heb je skype geïnstalleerd bij je windows 8 app store en je wilt bureablad app hebben dan moet je skype installeren via deze link: http://www.skype.com/nl/download-skype/skype-for-computer/ dan installeer je de goede skype en dan als het goed is komt er dan ook meteen een snelkoppeling op je bureablad. Zo heb ik het opgelost.

Ik hoop dat ik hierbij je vraag goed heb beantwoord. :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat je ook kunt doen is met je muis helemaal rechts onderin de hoek gaan staan. Dan opent er een menu, klik in dit menu op zoeken en dan zoeken op skype