Waarom start mijn computer niet door, en ook niet in de veilige modus?

Mijn computer start niet helemaal door, ik heb Windows XP en hij start ook niet door in de veilige modus. Dit doet ie sinds ik een tekenpad heb geinstalleerd met een CD-ROM maar ik geloof niet dat dat de oorzaak is. en toch staat mijn computer vol (in de echte wereld) met ventilators en geheugen, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je een laptop hebt, sluit hem af.. als je hem niet kan afsluiten trek de stekker eruit. Als die al uit staat hoeft dit niet, haal nu de accu eruit en stop hem er vervolgens weer in.

Heb je een Computer? Haal hem van de stroom af voor een tijdje en zet hem dan weer aan.

Start hem op met waar je gebleven bent, als deze er niet bij staat op XP gebruik veilige modus.

Ik hoop dat het werkt, succes!