C:\Documents and Settings\\Local Settings\Application Data\Microsoft\>>>wallpaper1.bmp<<<
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt dat bestand (plaatje) zelf kiezen. Dit kun je doen door op je bureaublad (desktop) met je rechter muisknop te klikken. Dan op eigenschappen en dan in het venster klikken op het 2e tabblad (bureaublad). Er staat een knop bladeren waarmee je een achtergrond bestand kun kiezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kun je in elke map op je computer hebben. Bij bureaublad achtergrond kun je kiezen kan op elke plaats waar je afbeeldingen hebt staan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb geen achtergrondplaatje!