Hoe kan ik mijn ingebouwde webcam weer aan de praat krijgen?

(Ja, nu stel ik een zelfde vraag, maar daar stond geen juist antwoord bij.)

Ik heb een Laptop :Acer dolby home theater professionally tuned met een ingebouwde webcam die het lang heeft gedaan, maar het ineens niet meer deed, toen heb ik hem opnieuw geïnstalleerd en deed het toen weer.

Maar nu weer het zelfde probleem, en het installeren helpt niet meer, het bericht luid dan: er is geen webcamapparaat gevonden.

Dat is onzin?! want hij zit er gewoon ingebouwd.
Ik heb al driver geprobeerd wat bij een andere vraag stond als antwoord, maar het mag niet baten.

Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laptop al eens afgesloten en terug opgestart?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja
capthavoc
10 jaar geleden
probeer eens in apparatenbeheer te kijken of je hem daar kan vinden
als ie daar staat verwijder hem daar en start je pc opnieuw op hij zou dan opnieuw gevonden moeten worden het kan soms ook een probleem zijn als je meerdere webcam programma's naast elkaar gebruikt
bijv skype en oovoo o.i.d

Antwoorden (1)

zoek de driver ervoor op google, download die en volg de stappen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik dus al geprobeerd en dat doet het niet..