Wat gebeurt er als je windows 7 nog niet heeft geactiveerd na beta versie is verlopen?

Die van mijne is al 2 dagen verlopen. Ik heb de me lepi nog niet uitgezet. Hij staat gewoon altijd op slaapstand. Dus mijn vraag wat gebeurt als ik met lepi eenskeert opnieuw start of uit zet.!

Ben ik dan al mijn bestanden kwijt enz??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Microsoft komt binnenkort met een update die de RC-versies uitschakelt of in elk geval een stuk minder werkbaar maakt. Uiteindelijk wordt dan je Windows 7-systeem om de 2 uur opnieuw gestart. Dan is het toch handig om een licentie hiervoor aan te schaffen. Je hebt het systeem dan lang genoeg kunnen uitproberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, je raakt geen bestanden kwijt, maar je kunt wel een enorm probleem krijgen met je lepi. Menige lepi heeft al voor heel wat problemen gezorgd. En vind maar een eens nieuwe lepi, die zijn moeilijk te vinden!
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb net een melding gekregen je windows is geactiveerd hoe kan dat nou?
Enige idee...
Ik snap er niks meer van!
AWM
14 jaar geleden
Wat zegt je lepi?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is geactiveerd!
AWM
14 jaar geleden
Gelepificeerd!
Dan komt er binnenkort een update die de betaversies uitschakelt. Zet dus maar vlug je docs, foto's e.d. veilig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat gaat alleen op voor bepaalde lepi's.