Hoe krijg ik meer vensters naast elkaar in een MacBook Pro?

In Windows 7 en 8 kan ik dmv de combinatie Win-pijltje 2 vensters naast elkaar krijgen.
Hoe doe ik dat met een MacBook Pro?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
Goeie vraag !
is het twee internet gerelateerde (browser vensters ?)
of tussen 2 verschillende programma's (wel of niet internet gerelateerd)
zijn het altijd vaste vensters of willekeurig ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bv 2 vensters met Finder naast elkaar.
Dat zou bij Windows dus 2 vensters met Browser open zijn.
capthavoc
10 jaar geleden
appeltje N is wat ik kan vinden je kan ook 1 keer finder openen
en rechtklik finder een nieuw venster helaas zelf resizen etc
maar geloof dat dat alleen werkt als je hetzelfde programma 2 keer wilt openen
raar dat je dat command nieuw venster niet kan scripten
dus of het echt handig is Ik heb een scriptje geprobeerd geen succes. er moet eerst al en vnster open zijn dus zinnig is het niet
mac zijn niet echt handig met snel toetsen vaak zijn het 3 toetsen
en dat wisselt heelerg sterk tussen programma
maar goed ik ben er sowieso niet handig in maar voor alleen finder is het denk ik wel handig

Antwoorden (1)

Helaas is dat met een mcbook niet mogelijk.
Je kan wel werken met meerdere tabs ( voor je browser ) maar naast elkaar zoals in Windows zal niet werken.
Misschien dat er een workaround voor is, maar tot zover ik gelezen heb is die nog niet gevonden.