Waarom werkt mijn extern bureaublad niet in windows 7 ?

Op mijn computer is Windows 7 geïnstalleerd. Op een tweede computer stond Windows XP. Extern bureaublad werkte prima. De XP computer opnieuw geïnstalleerd met Windows 7. Nu blokkeert Windows firewall het extern bureaublad. Extern bureaublad toegevoegd in de Windows firewall en aangevinkt om via de firewall te communiceren. Nog steeds geen toegang. Als de hele firewall wordt uitgeschakeld werkt extern bureaublad prima. Wat doe ik fout? ik wil niet de firewall continu uit laten staan!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/remote-desktop-connection-frequently-asked-questions
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit kan vele oorzaken hebben. Laten we beginnen met firewalls, bescherming door routers, poorten die niet open staan. en nog veel meer. Stuur mij een pb en dan kunnen we wat stappen doornemen. Om het op te lossen

Antwoorden (1)

Vaak staat er geen vinkje aan bij eigenschappen van geavanceerde systeemeigenschappen in het menu Systeem.

Extern bureaublad : Verbindingen met deze computer toestaan.

Toegevoegd na 46 minuten:
Ik heb even een foto toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor antwoord maar deze optie staat bij mij aangevinkt. Zoals gezegd als de firewall wordt uitgeschakeld heb ik toegang tot extern bureaublad. Het probleem zit dus ergens in de firewall, terwijl het extern bureaublad als toegestaan programma in de firewall is aangevinkt.