Hoe kan ik in windows live mail een uitgaand bericht verwijderen dat de boel blokkeerd?

Windows live mail is niet hetzelfde als outlook express, bij windows live mail staat er nergens duidelijk aangegeven hoe je een email die niet wil verzonden worden (ondanks de grootte van het bestand waarschijnlijk) uit je mailverkeer kan verwijderen. Telkens ik mijn mailbox open wil hij deze mail eerst opnieuw verzenden en blokkeerd hij voor lange tijd de rest van de berichten. Hoe kan ik deze email verwijderen? Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
fremar
10 jaar geleden
Waar bevind zich die mail dan?Onder concepten?Verzonden berichten,want er is geen uitbox.Kan je er op niet rechter klikken en verwijderen?

Antwoorden (1)

Je kan hem ook verplaatsen naar een andere map, bijvoorbeeld "concepten". Dan is je postvak uit in ieder geval leeg en kan je weer vooruit.