Wat moet ik doen met Windows OLD nadat ik windows opnieuw geinstalleerd heb omdat de oude windows niet meer wou opstarten ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

In Windows.old kan je nog wat data terug vinden zoals afbeeldingen en documenten. Heb je die al gekopieerd of verder niet nodig kan je Windows.old gewoon verwijderen. Dit zou ik wel doen via systeem opruiming. Rechtsklikken op de systeempartitie, dat is meestal C: , eigenschappen, en dan kiezen voor schijfopruiming, kies voor systeembestanden opschonen, daar staat Windows.old ook bij. Het systeem wordt dan veilig opgeschoond. Het kan ook handmatig maar het kan gebeuren dat dan niet alles goed wordt verwijderd. Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kun je voor de zekerheid een tijdje bewaren maar als je na verloop van tijd merkt dat alles goed werkt kun je het weggooien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In principe kun je windows.old gewoon weggooien dit zijn de restanten van je oude windows installatie. Er is geen enkele koppeling met programma's van je nieuwe installatie, je zou voor de zekerheid nog kunnen kijken of er in die map nog documenten staan waarvan je vergeten bent een backup te maken.