navigatievenster outlook imac is opeens weg, hoe krijg ik hem terug?

Toen ik mijn outlook opstartte had ik opeens geen navigatievenster meer. (dat balkje naast al je e-mails waar al je mappen en accounts etc. in staan)
Ik heb in de instellingen gezocht hoe ik dit moest veranderen maar ik kon het niet vinden. weet iemand hoe ik dat kan veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

je kunt in windows het scherm aanpassen door beeld te kiezen in het "lint" boven aan.

hierbij de link naar de uitleg op de microsoft site voor mac: http://office.microsoft.com/nl-nl/mac-outlook-help/het-outlook-venster-aanpassen-HA102928290.aspx

succes!!