windows 8 app start niet door ik heb ze gedownload in de store gaat direct weer naar startscherm Schermresolutie 1024 x 768 ! ?

kunnen julie mij helpen ik heb een app gedownload o.a rtl xl en hij start niet door ik zie eerst gele achtergrond RTL XL en dan gaat die direct weer naar het start scherm de app deed het altijd wel ! Windows 8 Zat er standaard op ! Packardbell DOT S2 Schermresolutie 1024 x 768 willen julie mij zo spoedig mogelijk helpen

Toegevoegd na 41 seconden:
kunnen julie mij helpen ik heb een app gedownload o.a rtl xl en hij start niet door ik zie eerst gele achtergrond RTL XL en dan gaat die direct weer naar het start scherm de app deed het altijd wel ! Windows 8 Zat er standaard op ! Packardbell DOT S2 Schermresolutie 1024 x 768 willen julie mij zo spoedig mogelijk helpen
ik heb al geprobeerd om de apps opnieuw te installeren maar werkt niet !! ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Typisch een compatibiliteitsprobleem.
Dat kan hardwarematig zijn, maar kan ook softwarematig zijn ( of een combinatie van beiden ).
Een pasklare oplossing is voor dergelijke zaken niet 1.2.3 te bedenken.
Immers een app uit de store werkt anders dan als je werkt vanuit de desktop.

Wat je wel kunt doen is deze aan te roepen vanuit je internetexplorer en dan vandaar uit gaan werken, wil het niet vanuit de IEplorer app, dan probeer deze ééns aan te roepen vanuit de desktopmodus.