Kan ik mijn windows 7 enterprise resetten en klaarmaken voor thuisgebruik?

Ik heb een windows 7 enterprise pc van mijn opleiding gekregen, en ik zou deze willen resetten en thuis gebruiken. Ik heb volledige rechten op deze pc. Kan ik dit gewoon doen, en moet ik windows dan opnieuw activeren? Ik heb de code NIET.
En moet ik dan nog iets instellen?
Avast bedankt!!

ps: Ik heb niet zo veel verstand van dit soort zaken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Winsows kent aantal versies van windows 7 maar je kan niet switchen naar een lagere versie hier onder overzicht wst
Kan Starter --> home, pro , enterprise, ultimate
Home --> pro , enterprise, ultimate
Pro --> ultimate
Enterprise --> ultimate Heb niet kunnen vinden ofje vsn enterprise naar pro kan of anders om. Hst klopt dat op de computer geen code van windows 7 enterprise zit. Windows enterprise wordt alleen als volume
Licentie verkocht dus eigelijk voor bedrijven! !
Vaak koopt een bedrijf zo, n licentie en koopt dan pc zonder windows er op. Maar er zijn wel manieren op bestaand beheerders account te resetten zodat je volledig beheer hebt. Als je trouwens de opleiding niet
Meer doetgrote kans dat je licentie niet meer mag gebruiken

Antwoorden (1)

Misschien kan je beter eerst de versie voor thuisgebruik op je windows pc zetten. En kan je nog inloggen en hem zo ressetten? Zo niet neem dan contact op met Microsoft, de makers van windows.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja, ik kan nog gewoon inloggen. Als ik hen dan reset, moet ik dan nog dingen invoeren? ik heb administrator rechten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
waarom zou je hem moeten resetten voor thuis gebruik, enige wat ik me kan bedenken is dat je de aanmelding bij een domein moet verwijderen, maar dit kan ook zonder volledige reset.