hoe krijg ik de map "application support" weer terug?

ik heb gisteren per ongeluk een map verwijdert op mijn macbook (air). hij stond onderaan in die balk en toen ik hem van daar wou verslepen naar mijn bureaublad kwamen er zo'n wolkjes en was hij weg! ik keek in de prullenbak maar daar zat hij niet. en ik kan hem ook niet meer terugvinden met de zoekfunctie.

ik heb daarvoor niets met time machine gedaan want ik wist niet eens dat dat bestond…

nu is mijn vraag: hoe krijg ik de map application support terug? de rest hoeft van mijn part niet alleen application support.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Die map heb je dan alleen uit de Dock gesleept, waardoor die snelkoppeling daar weg is. Maar de map zelf staat in de map Bibliotheek (Library) in je thuismap. Houd option (alt) op je toetsenbord in en open in de Finder het menu Ga (Go). Dan staat Bibliotheek (Library) er tussen. Daar staat weer Application Support tussen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ga naar finder, tik in: application support en sleep het resultaat weer terug. Voila!