waar is de configuratieknop bij windows 8.1?

sinds ik de upgrade van 8 naar 8.1 heb uitgevoerd ben ik de verbinding tussen mijn ultrabook en mijn printer kwijt. Dat wil ik dus herstellen, maar ik kan de configuratietab niet vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Hallo,
Voor het configuratiescherm ga je naar rechtsonder van het beeld (daar is een nieuw gemaakte knop) dan doe je rechtermuisklik en dan kies je configuratiescherm. Volgens mij is deze optie één van de middelste. Maar het moet wel lukken!
Gr,
MaartenvL

Toegevoegd na 14 uur:
Sorry, het is linksonder van het beeld (niet rechtsonder). Bijgevoegd een afbeelding waarop dat beter te zien is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie dat het plaatje 2 keer is geplaatst, is geen probleem lijkt mij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Linksonder klikken en dan rechts onder systeem op configuratie klikken.
Dat is samen twee klikken. Je hebt gewoon precies hetzelfde antwoord gegeven, zelfs nadát in een flits van een seconde het al opgelost was door de vragensteller.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry JoanDArc, ik wist niet dat u zo aangebrand zou reageren. Ik dacht dat iedereen gewoon zijn antwoord hier neer mag zeggen. Als dat van u niet mag dan zou ik u aanraden om een eigen site te openen. Op die site mag het helemaal zoals u het wilt. Als het anders gaat heeft u de regie in handen. Ik neem wel mijn reactie terug op uw antwoord. Ik vind mijn manier persoonlijk (!) sneller. Maar dat is mijn mening.
Maarten

Andere antwoorden (1)

Als ik op de startknop druk verschijnt er een scherm met tegels (bij mij 22 tegels).
Links onder zit een pijltje, daarop klikken en er verschijnt een scherm vol tegeltjes. De tegel Configuratiescherm staat bij mij onder het regeltje "Systeem".

Ik weet niet of je dit bedoelt, maar ik heb ook twee uur gezocht naar "Configuratiescherm".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt @JoanDArc. Direct gevonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fijn, prettig weekend. De definitie van "zoeken" is: kijken waar het niet is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is een mogelijkheid, maar zeker niet de snelste.