filmpjes op laptop laaden niet meer hoe kan dat?

Filmpjes op bijvoorbeeld: rtl.nl laadden niet meer, of heel langzaam en lopen dan vast. Dan staat het beeld stil maar je hoort nog wel het geluid verder gaan. Andere site's doet hij precies hetzelfde. Onderandere op: Documentairenet en uitzendinggemist. Youtube lijkt het wel te doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vaak heeft dat te maken met een dicht geslipte browser.
Vaak te herkennen aan de diverse extra toolbars en dergelijke ;-)
Vaak zijn dergelijke toolbars niet nodig ( vaak? eigenlijk nooit. )
Deze kan je uitschakelen of verwijderen.
Dergelijke ongein wordt vaak mee geinstalleerd door een te hoog klikgedrag ente weinig lezen bij het installeren van allerhande freeware software.

Kijk eens goed naar je browser en dan met name naar de invoegtoepassingen.
Schakel hier alle toepassingen uit die je denkt niet nodig te hebben.
Hierdoor krijgt je browser wat "meer lucht" om het e.e.a vlot te laden.

Is het echt helemaal bagger, exporteer dan je favorieten en cookies en geef je je browser een reset.
Extra/internetopties/tabblad geavanceerd en kies dan voor instellingen voor internetexplorer opnieuw instellen.
Hierna kan je je cookies e.d gewoon weer importeren.

Uiteraard staat het je vrij om ook eens te kijken naar een andere browser, denk bijvoorbeeld maar aan Google Chrome of Firefox