Wat moet ik doen met een foutmelding van Windows Boot manager? De pc geeft alleen nog maar grijs beeld.

Hallo ik heb een vraag mijn moeder heeft een pc met windows vista erop maar ze belt mij vanmorgen op dat de pc alleen nog maar grijs beeld geeft en dat er letterlijk staat: WINDOWS BOOT MANAGER this error can be caused by unplugging a removable storage device such as an extend usb drive. If you continue to receive this error message contact their hardware manu facturer. Wat moet ze nou doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er staat in het Engels dat deze foutmelding veroorzaakt kan worden door een usb apparaat. Heeft je moeder nog een usb stick of iets in de computer zitten?
Ik heb ook een pc gehad die moeilijk deed als ik iets in de usb-poort had laten zitten bij het opstarten. Dus pc uit, alle usb-poorten nakijken en alles eruit halen, en dan pc weer aan.